ליאור ורדי

“הדרך הזו - דרך של אימונים למידה ואתגר - זו דרך לשיפור מנטאלי, גופני, בריאותי, תפישתי והווייתי כל כך משמעותיים.
התוצאה של ההתקדמות בה היא להפוך לאדם חדש”

Lior Vardi

ליאור ורדי, מורה וחוקר אומנויות לחימה, פיזיותרפיסט ומאמן כושר, תלמיד תנועה, מרצה, ומנהל את מרכז התרגול בחולון. מרכז חייו של ליאור סובב אחר שאיפתו לעזור לאנשים להתפתח באמצעות תרגול ולמידה.

את דרכו המקצועית החל בירושלים בשנת 2004 באומנות הלחימה Wu Wei, ובלימודים בה תחת ראש השיטה אייל קורן, מצא את הדרך להתפתחות פורצת גבולות.

כיום, לליאור חגורה שחורה בוו-ווי גונג-פו, והינו מורה לאומנויות לחימה, מאמן כושר גופני ובריאות, מרצה ללימודי אנטומיה ופיזיולוגיה, וכן פיזיותרפיסט מוסמך בעל תואר ראשון בפיזיותרפיה (B.P.T).

ב-2015 ייסד את בית ספרו בחולון, שבו הוא פועל עד היום עם צוותו, ובשנים האחרונות ליאור עוסק בלימוד תנועה וכן באומנויות לחימה נוספות. מתחומים אלו הוא שואב כלים רבים לעבודתו כמורה, מאמן, מטפל, איש מקצוע, ותלמיד, והתנסה בהוראה למאות תלמידים מתאמנים ומטופלים בערים רבות בארץ.

ליאור הוא תלמיד בדלת סגורה (Yap-Sut-Dai-Gee) של (סי-ג’ו) אייל קורן, וכן תלמידם של גיורא אורמן, עידו פורטל וערן ברט.

“אני מאמין שהתוצאות הטובות ביותר מגיעות משילוב.

הפיזי והמנטלי. אומנות ולחימה. חיזוק ותחזוקה. כושר ותנועה. שיקום ואימון. וכך הלאה.

בזכות שילוב גישות, נוצרת דרך של למידה אינסופית והתפתחות מתמדת.

גישת הגונג-פו מעולם אומנויות הלחימה, גישת למידת הרוחב מעולם ה-Movement, והגישה המדעית הנשענת על עולמות הכושר והפיזיותרפיה – הן גישות שנגעו בי מאוד ואני נעזר בהן כיום בכדי לקדם אנשים רבים.

שילוב הוא אינו תרכובת של חלקים נפרדים – אלא מיזוג לדבר שלם יותר – המאפשר לאנשים להתפתח”

מסגרות

בשנים האחרונות יצרו ליאור ורדי והצוות שעובד איתו מסגרות מותאמות למתאמנים, אנשי מקצוע, וכן לקהל הרחב בתחומי אומנויות הלחימה, האימון גופני, בריאות, ושיקום.

בית הספר לאומנויות לחימה בשיטת וו-ווי בחולון שהוקם ב-2015
שיעורי תנועה (מובמנט) קבוצתיים במרכז התרגול שלנו בחולון - החל משנת 2021
שדרוג בית הספר בחולון למרכז ללימוד אומנויות לחימה ותנועה בשנת 2023 - עם שיטות לימוד חדשות ומערכת שיעורים המתאימה למגוון קהלים
שיעורים בשיתוף המכון "Team Bert" בתל אביב - המיועדים להנגיש ידע מקצועי ולשלב אימונים ושיטות תרגול למטרת הגנה מפציעות, שיקום, ופיתוח יכולות גופניות.
"ארגז הכלים הרפואי" - התמודדות חכמה יותר עם פציעות- מערך הדרכות, הרצאות, וקורסים למדריכים ולמתאמנים במגוון מקצועות ספורט ותנועה
פעילויות ההדרכה והאימונים מחוץ למרכז התרגול בחולון בין השנים 2015-2019 - שיעורים לסטודנטים, טיפולי פיזיותרפיה, סדנאות הגנה עצמית, פעילויות התנדבותיות ועוד
קבוצת אימונים בת"א בין 2018 ל-2019 אימוני יסודות גופניים, תנועתיות וקליסטניקה - בשיתוף פעולה עם ליאור מרש - מאמן טיפוס התעמלות וקרוספיט, ומרצה להוראת כושר גופני

במה אנו מאמינים?

מספר עקרונות מנחים שילוו אתכם במסגרות של ליאור:

1 אתגר
אתגר

מסגרות האימונים של ליאור שואפות לאתגר את המתאמנים, להיות מקום שבו יוצאים מאזור הנוחות, ומגלים יכולות חדשות. האתגר יוצר קושי, אך יחד עם הקושי יש חידוש, יש הזדמנויות להתמודד, יש גירוי לשינוי, ויש אפשרות להתקדמות אמיתית. האתגר מותאם לרמת המתאמנים, לרקע, וליעדים המציבים בתהליך.

2 הבנה
הבנה

אנו מאמינים בללמד את המתאמנים “כיצד לדוג”, יותר מאשר “להביא דגים”, שיטות הלימוד כוללות הסברים עיוניים והדגמות המיועדים ללמד את הידע המקצועי “מאחורי הקלעים” של תהליך האימונים. אלו הבנות שהופכות את השיעורים לא רק למעניינים וברורים יותר, אלא גם מאפשרות התקדמות מהירה יותר בתהליכים ארוכי טווח.

3 בטיחות
בטיחות

בטיחות מאפשרת תוצאות ארוכות טווח, ומאפשרת למגוון רחב של אנשים להתאמן. האיזון העדין בין הישגיות וביצועים ברמה גבוהה, לבין הדרגתיות והתאמה אישית לתהליך האימונים – נמצא בליבו של עיקרון הבטיחות, שהוא מהערכים העליונים במסגרות של ליאור.

4 פרקטיקה
פרקטיקה

גם באומנויות לחימה, וגם בהדרכות בתחום פציעות הספורט – חשוב לנו לתת כלים יישומיים ברי ביצוע המספקים פתרונות יעילים.
תכניות אימונים מורכבות אינן בהכרח יתאימו למתאמן המתחיל, וכלים אקדמיים תיאורטיים – אינם בהכרח יתאימו לאיש המקצוע בשטח. הדרכה על הפרקטיקה המתאימה, מביאה תועלת ברת השגה.

5 מידענות רפואית מקדמת
מידענות רפואית מקדמת

הידע הרפואי הנרחב שרכש במהלך השנים, מאפשר לליאור ללוות את המתאמנים עם כלים ותובנות מתחומי הרפואה וה-Wellbeing, ומסייע להם לשמור על גישה חיובית ומוטיבציה גבוהה, גם במצבים של חולי ופציעה.

ליאור, הצוות, האתר הזה, וכלל הפעילויות שלנו - מוקדשים לעזור לאנשים להתפתח באמצעות תרגול ולמידה משולבים.
דילוג לתוכן