אומנויות לחימה – 40+ – שיעור היכרות

70

תאמו שיעור היכרות לקבוצת ה-40+ שלנו!
בהדרכת מנדי סטנדר
שני וחמישי 18:00-19:30

תיאור:

מה זה שיעורי אומנות הלחימה?

החזון שלנו הוא ללמד את המתאמנים להיות מסוגלים יותר ובטוחים יותר, ולאפשר לכולם ליהנות מהדרך באמצעות למידה, אימונים ולחימה.

בשיעורים שלנו, אנו מלמדים על בסיס אומנות הלחימה Wu Wei Gung Fu (‘התנועה הספונטנית’). זוהי שיטה מודרנית שהתפתחה מבית ספרו של ברוס לי – המיועדת להגנה עצמית, והתפתחות פיזית ומנטאלית באמצעות אימונים. השיטה נוסדה בארצות הברית בתחילת שנות ה-70 על ידי פרופסור ג’וזף קאולס, שהיה מתלמידיו הראשונים של ברוס לי. ויחד עם ממשיך דרכו בישראל סי-ג’ו אייל קורן – נוצרו פיתוחים נוספים לשיטה במטרה לטפח במתאמנים יכולת התמודדות עם מצבי תקיפה אופייניים, אתגרים בחיי היום יום וביסוס מנטליות של הצלחה.

האימונים מיועדים לשני כיוונים – להגנה עצמית והתמודדות במגע, ולפיתוח אישי של המתאמנים – הן מבחינה פיזית (כושר גופני, חיזוק) והן מבחינה נפשית (יכולת להתמודד עם אתגרים, מודעות סביבתית, וכו’). השיטה משלבת גישה אינטנסיבית לאימונים גופניים ומגע, עם סקרנות עמוקה ללמוד ולרכוש מגוון רחב של כלים.

קבוצת 40+

ככל שמתבגרים הגוף שלנו מתמודד באופן שונה עם עומסים וטווחים, ויכול להיות יותר רגיש לפציעות. לכן נדרשת הכנה גופנית שונה הן מבחינת בניית האינטנסיביות ההדרגתית, והן מבחינת הפיתוח הגופני לטווח הרחוק. לכן אם אתם רוצים להיות חזקים יותר, מהירים יותר, גמישים יותר, ולתרגל את עצמכם להיות הגרסה הכי טובה של עצמכם גם בתור מבוגרים צעירים, פתחנו קבוצה ייעודית עבורכם!

ליאור ורדי, מנהל בית הספר ומורה לאומנות הלחימה, הינו גם מאמן כושר גופני ופיזיותרפיסט (מוסמך B.P.T).

אין צורך ברקע קודם! בית הספר שלנו שם דגש רב על בטיחות לצד ההתקדמות, כשהמטרה היא להביא אתכם המתאמנים למצב גופני ומנטלי טוב יותר מהמצב שאיתו תתחילו.

בשיעורי אומנות הלחימה בקבוצת 40+ הייעודית נבנה בהדרגה את הכושר הגופני, נכין את השרירים המפרקים והגוף לאימפקט, נכיר טכניקות התגוננות ותנועה, נלמד להתמודד עם מגע, והכל באווירה מאתגרת ומהנה! כן, כן, השילוב בין השניים יותר מאפשרי ואתם תרגישו את זה כבר בתחילת הדרך.

מי מלמד?  

את האימונים תעביר מנדי סטנדר, בוגרת קורס מדריכי אומניות לחימה מטעם משרד התרבות והספורט, בעלת רקע בקרב מגע ומתרגלת וותיקה של Wu Wei Gung Fu. מנדי היא התלמידה הוותיקה ביותר של ליאור ורדי ומלווה אותו במשך שנים, בוגרת סדנאות מדריכים פנים-אירגוניות בבתי הספר של “התנועה הספונטנית”, ומעבירה באופן קבוע שיעורים בקבוצות הבוגרים והנוער.

 

מתי מתקיימים השיעורים?

שיעורי הלחימה מתקיימים פעמיים בשבוע בתור התחלה.
ימי שני – 18:00-19:30
ימי חמישי – 18:00-19:30

איפה?

בסטודיו בתוך תיכון הגימנסיה הרצוג“, ברחוב ברקן 18 בשכונת תל גיבורים, חולון.
לאחר הכניסה לתוך בית הספר, הסטודיו נמצא מצד שמאל.

מה לגבי חניה?

ישנה חניה זמינה בשפע בסביבת בית הספר

 

דילוג לתוכן